Antikorozinis
Automobilio padengimas

DUK


 

  Kodėl būtinas automobilio antikorozinis dengimas

        Plečiantis korozijai ženkliai mažėja automobilio vertė, rūdija kėbulo durelės, slenksčiai ir kt., o tinkamu metu nepastebėjus išsiplėtusių rūdžių gali tekti atiduoti mašiną į metalo laužą. Antikorozinio dengimo paslaugą reikia atlikti tada, kol rūdys nėra išlindusios į paviršių. Kai druska patenka į paviršiaus tarpus, formuojasi ir plečiasi rūdys. Šios paslaugos ypač reikalingos mūsų klimatui žiemą, kai ypač žema temperatūra, didelė drėgmė, o keliai barstomi druskų mišiniais, kurie ypatingai pavojingi automobilio paviršiams. Deja, nedaug automobilių yra pritaikyti Lietuvos klimatui ir žiemą barstomoms druskoms, todėl būtina pasirūpinti transporto priemone nuo pat automobilio įsigijimo.

Antikorozinis paruošimas

Drėgnas klimatas, druskingų mišinių ir dulkių surišėjų naudojimas kelių valymui , nepakankama priežiūra automobilio eksplotacijos metu– visa tai lemia automobilio kėbulo ir jo ertmių koroziją.Automobilių gamintojai ne paslaptis gamina automobilius eksploatacijai ribotam laikui,kuris yra visiškai nepriimtinas Lietuvos biudžetiniam vartotojui,tad tenka vairuotojams prailginti automobilių gerą techninį stovį patiems arba kreiptis į mus.

Korozija ir rūdys – ką jos daro?

Korozija veikia visus automobilius, tiek naujesnius, tiek senesnius. Skirtingi modeliai ir gamybos technologija ,jų paskirstymas eksploatavimui į pasaulio šalis įtakoja jų rūdijimą.Tad ir rūdija vieni mažiau, o kiti daugiau. Kad ir kaip ten bebūtų – metalas, veikiamas mūsų šalies klimato, ankščiau ar vėliau yra paveikiamas korozijos ir mažina automobilio vertę bei saugumą, ypač jei automobilio kėbulas yra patyręs auto įvykių. Kuo labiau ir stipriau bent kartą buvo deformuotas automobilio kėbulas, tuo greičiau jis pradeda rūdyti, todėl jam yra būtina altikti kebulo konservavimo darbus,ko nepadaro dažymo barai. Kėbulo vidinių ertmių ir dugno paruošimą ir antikorozinį padengimą atlieka specializuoti centrai.

Kaip apsisaugoti nuo korozijos? Ar verta daryti antikorozini padengima?Ar reikia?

Yra daug būdų kaip apsisaugoti nuo korozijos ir išpildyti garantines sąlygas gamintojo,kad automobilis neprarūdytų.Paprasčiausias būdas yra automobilį pasistatyti miegamajame,kur pastovi oro temperatūra ir drėgmė,nebarstomos druskos ir nėra purvo.Kitas galimas pasirinkimas yra automobilį periodiškai atiduoti specialistams tam tikrų procedūrų atlikimui. Pagrindinis tokios procedūros tikslas – sustabdyti du pagrindinius veiksnius, kurie įtakoja korozijos greitį, tai deguonį ir drėgmę. Tam tikslui yra sukurtas ir parduodamas didelis asortimentas medžiagų skirtų sustabdyti ar pašalinti korozijos pasekmes, įvairiausių technologijų kaip kokybiškai ir ilgam laikui apsaugoti automobilį nuo korozijos – rūdijimo. Ar verta daryti antikorozini, galim mastyti ir taip,..pardaviau auto nesupuvusia uz gera kaina palyginti,..vertėjo pasmaluoti.

Patarimai vairuotojams

Norint turėti gerą, negendantį, patikimą kelyje ir gražiai atrodantį automobilį reikia pastovios priežiūros. Švariai nuplaukite automobilio išorę ir dugną, palaikykite jame bendrą tvarką iš švarą.

Naudokite purvasaugius ir tvarkingus posparnius.

Žiemą pasirūpinkite guminiais salono kilimėliais su užverstais kraštais.

Venkite staigios temperatūrų kaitos, nes šiltame garaže labiau nei vėsioje patalpoje ar lauko aikštelėje automobilį veikia korozija.

Esant galimybei, palikite langus šiek tiek pravirus, kad nesusidarytų kondensatas.

Kėbulo išorės dažų įtrūkimus, įbrėžimus ir kitus pažeidimus padenkite specialiomis priemonėmis – dažais arba smulkius defektus maskuojančiąja ir užpildančiąja poliravimo priemone.

Automobilio šonus ir kitas kėbulo detales žiemai pravartu padengti skaidria plėvele, apsaugančia nuo neigiamo druskų poveikio, o dugną profesionaliai padengti antikorozinėmis medžiagomis.

Plaunant automobilį prieš žiemą, pasirūpinkite kėbulo išorę padengti vašku, o ir vėliau venkite važinėtis automobiliu su druskų išbalintais šonais – nepatingėkite juos nuplauti.

Kruopščiai neprižiūrėdami savo automobilio rizikuojate, kad jis surūdys dukart greičiau, nei puoselėjamas tokio paties modelio jo brolis.



Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/dienrastis/tema/apsauga-nuo-automobiliu-korozijos-ne-islaidos-o-investicija-242936#ixzz3fsCkPivk

Reguliariai lankytis pas specialistus Antikorozinio automobilių centro „Makvis“ vadovas Kęstutis Mikučionis sako, kad galimybės pačiam vairuotojui pasirūpinti automobiliu dėl korozijos – labai minimalios. Pasak profesionalo, nekvalifikuoti specialistai, tiesiog neturi specialios įrangos ir įgūdžių tokiam darbui atlikti. „Čia tas pats, kaip su žmogaus sveikata – galim tik profilaktiškai tuo pasirūpinti, tačiau jeigu jau sergam, tai reikia eiti pas gydytoją. Tas pats ir su automobilių korozija. Papildomo antikorozinio padengimo technologijos ir gimė iš to, kad pats žmogus kokybiškai to padaryti negali“, – sako profesionalas.

am pritaria ir kito automobilių padengimo darbus atliekančio centro „Antikorozinis.lt“ specialistas Darius Glinskis, kuris sako, jog bent jau apžiūrai, reikėtų apsilankyti kas 4-5 m. „Pavyzdžiui, Skandinavijos šalyse yra privaloma apsilankyti antikorozinėse stotyse kas ketverius metus. Specialistai pakonsultuoja, pataria. Tas pats ir Lietuvoje, bent jau profilaktiškai patikrinti automobilį tikrai reikėtų“, – sako D. Glinskis. 

„Visiškai sustabdyti prasidėjusios korozijos jau neįmanoma. Ją galime tik prislopinti, arba kaip mes sakome – užkonservuoti. Atlikus antikorozinį automobilio padengimą, apie 85 proc. sumažėja korozijos plitimas, o tai yra labai geri skaičiai“, – teigia D. Glinskis.
Specialistas griauna mitą, kad lauke laikomi automobiliai rūdija greičiau. „Kaip tik lauke laikomas automobilis vėdinasi maksimaliai. Jei ant išorės lyja, tai dar nėra taip svarbu. Daug svarbiau, kad vidinės ertmės, arkos, dugnas, važiuoklė liktų sausos. Tie automobiliai, kurie yra laikomi garažuose, atvažiuoja ypatingai sukirmiję dėl didelės drėgmės ir dėl to, kad nėra geros ventiliacijos. Atvažiavus iš lauko ir prigaudžius daug kondensato, uždaroje patalpoje jis užsilieka“, – sako D. Glinskis.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/viena-bjauriausiu-lietuvoje-automobiliu-ligu-eda-tyliai-specialistai-akcentuoja-profilaktika.d?id=76228877

PIGIAI ANTIKOROZINIS PADENGIMAS

„Dabar rinkoje yra tokių žmonių, kurie siūlo pigiai atlikti antikorozinį padengimą. Jei tokia paslauga kainuoja mažiau nei 200 Eur., reikėtų susimąstyti ar tikrai ten profesionalai dirba, nes dabar kiek mes pastebėjome, tai yra mėginama prisitaikyti prie žmonių galimybių, finansų ir sakoma, kad bus padaryta „pigiai ir greitai“, – pasakoja K. Mikučionis.

Anot specialisto, jie ne tik, kad neatlieka visų reikiamų procedūrų paruošiant automobilį, tačiau purškia vieną ir tą pačią medžiagą tiek dugnui, tiek uždaroms ertmėms, nors privaloma naudoti skirtingas. „Dabar matome, kad siūlo viena „universalia“ medžiaga atlikti visus purškimus. Tai čia yra tikrų tikriausias žmonių apgaudinėjimas“, – piktinasi K. Mikučionis.
„Geriau sumokėti šiek tiek daugiau, bet gauti kokybišką paslaugą, o ne važiuoti į paprastus autoservisus, kur keičia ratus ar taiso kitus gedimus ir tuo pačiu, su pigiomis medžiagomis, padaro antikorozinį padengimą“, – pataria D. Glinskis. Nelaukite kol bus per vėlu D. Glinskis aiškina, jog iš išorės automobilis pradėti natūraliai rūdyti negali. Pasak specialisto, visas korozijos procesas prasideda nuo uždarų ertmių, kurios paprastai nėra matomos, o kai prieš savo akis jau pamatome ant automobilio kėbulo rūdis ir kitus pažeidimus, tai jau paskutinė korozijos stadija. „Automobilis, atvirkščiai nei žuvis, kuri pradeda pūti nuo galvos, rūdija nuo galo, apačios ir pereina į viršų. Galinės arkos, slenksčiai, sparnai. Dažnai matome ant galinių sparnų iššokusius burbuliukus, pakilusius dažus. Tai jau įsisenėjusios korozijos padariniai“, – teigia specialistas.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/viena-bjauriausiu-lietuvoje-automobiliu-ligu-eda-tyliai-specialistai-akcentuoja-profilaktika.d?id=76228877





 

Mūsų centro ypatumas, automobilio dugno ,arkų bei važiuoklės  padengimas prieš smalavimą dinitrol ML, vykdomas dugno ir detaliu konservavimas, rūdžių stabilizavimas užkertant kelią deguoniui ir drėgmei.

 

Programa Garso izoliacija