Antikorozinis
Automobilių padengimas

DUK


  Kodėl būtinas automobilio antikorozinis dengimas

        Plečiantis korozijai ženkliai mažėja automobilio vertė, rūdija kėbulo durelės, slenksčiai ir kt., o tinkamu metu nepastebėjus išsiplėtusių rūdžių gali tekti atiduoti mašiną į metalo laužą. Antikorozinio dengimo paslaugą reikia atlikti tada, kol rūdys nėra išlindusios į paviršių. Kai druska patenka į paviršiaus tarpus, formuojasi ir plečiasi rūdys. Šios paslaugos ypač reikalingos mūsų klimatui žiemą, kai ypač žema temperatūra, didelė drėgmė, o keliai barstomi druskų mišiniais, kurie ypatingai pavojingi automobilio paviršiams. Deja, nedaug automobilių yra pritaikyti Lietuvos klimatui ir žiemą barstomoms druskoms, todėl būtina pasirūpinti transporto priemone nuo pat automobilio įsigijimo.

Antikorozinis paruošimas

Drėgnas klimatas, druskingų mišinių ir dulkių surišėjų naudojimas kelių valymui , nepakankama priežiūra automobilio eksplotacijos metu– visa tai lemia automobilio kėbulo ir jo ertmių koroziją.Automobilių gamintojai ne paslaptis gamina automobilius eksploatacijai ribotam laikui,kuris yra visiškai nepriimtinas Lietuvos biudžetiniam vartotojui,tad tenka vairuotojams prailginti automobilių gerą techninį stovį patiems arba kreiptis į mus.

Korozija ir rūdys – ką jos daro?

Korozija veikia visus automobilius, tiek naujesnius, tiek senesnius. Skirtingi modeliai ir gamybos technologija ,jų paskirstymas eksploatavimui į pasaulio šalis įtakoja jų rūdijimą.Tad ir rūdija vieni mažiau, o kiti daugiau. Kad ir kaip ten bebūtų – metalas, veikiamas mūsų šalies klimato, ankščiau ar vėliau yra paveikiamas korozijos ir mažina automobilio vertę bei saugumą, ypač jei automobilio kėbulas yra patyręs auto įvykių. Kuo labiau ir stipriau bent kartą buvo deformuotas automobilio kėbulas, tuo greičiau jis pradeda rūdyti, todėl jam yra būtina altikti kebulo konservavimo darbus,ko nepadaro dažymo barai. Kėbulo vidinių ertmių ir dugno paruošimą ir antikorozinį padengimą atlieka specializuoti centrai.

Kaip apsisaugoti nuo korozijos?

Yra daug būdų kaip apsisaugoti nuo korozijos ir išpildyti garantines sąlygas gamintojo,kad automobilis neprarūdytų.Paprasčiausias būdas yra automobilį pasistatyti miegamajame,kur pastovi oro temperatūra ir drėgmė,nebarstomos druskos ir nėra purvo.Kitas galimas pasirinkimas yra automobilį periodiškai atiduoti specialistams tam tikrų procedūrų atlikimui. Pagrindinis tokios procedūros tikslas – sustabdyti du pagrindinius veiksnius, kurie įtakoja korozijos greitį, tai deguonį ir drėgmę. Tam tikslui yra sukurtas ir parduodamas didelis asortimentas medžiagų skirtų sustabdyti ar pašalinti korozijos pasekmes, įvairiausių technologijų kaip kokybiškai ir ilgam laikui apsaugoti automobilį nuo korozijos – rūdijimo.

Patarimai vairuotojams

Norint turėti gerą, negendantį, patikimą kelyje ir gražiai atrodantį automobilį reikia pastovios priežiūros. Švariai nuplaukite automobilio išorę ir dugną, palaikykite jame bendrą tvarką iš švarą.

Naudokite purvasaugius ir tvarkingus posparnius.

Žiemą pasirūpinkite guminiais salono kilimėliais su užverstais kraštais.

Venkite staigios temperatūrų kaitos, nes šiltame garaže labiau nei vėsioje patalpoje ar lauko aikštelėje automobilį veikia korozija.

Esant galimybei, palikite langus šiek tiek pravirus, kad nesusidarytų kondensatas.

Kėbulo išorės dažų įtrūkimus, įbrėžimus ir kitus pažeidimus padenkite specialiomis priemonėmis – dažais arba smulkius defektus maskuojančiąja ir užpildančiąja poliravimo priemone.

Automobilio šonus ir kitas kėbulo detales žiemai pravartu padengti skaidria plėvele, apsaugančia nuo neigiamo druskų poveikio, o dugną profesionaliai padengti antikorozinėmis medžiagomis.

Plaunant automobilį prieš žiemą, pasirūpinkite kėbulo išorę padengti vašku, o ir vėliau venkite važinėtis automobiliu su druskų išbalintais šonais – nepatingėkite juos nuplauti.

Kruopščiai neprižiūrėdami savo automobilio rizikuojate, kad jis surūdys dukart greičiau, nei puoselėjamas tokio paties modelio jo brolis.



Skaitykite daugiau: http://www.diena.lt/dienrastis/tema/apsauga-nuo-automobiliu-korozijos-ne-islaidos-o-investicija-242936#ixzz3fsCkPivk